Prekių kategorijos

Artimas ryšys su klientu: kaip tai pasiekti?

Rankos paspaudimas, klientas, partneris

Stiprus įmonės ir klientų ryšys – tai raktas į kiekvieno verslo sėkmę. Kodėl? Nes tai padeda sukurti stiprų konkurencinį pranašumą. Ryšys, kurį įmonės sukuria su klientais, užtikrina jų lojalumą, o tuo pačiu ir atveda naujų klientų, kai laimingas klientas pasidalija gera patirtimi su artimaisiais bei draugais. Štai keletas patarimų, ką verta žinoti kiekvienai įmonei, norinčiai tai pasiekti.

Svarbiausia – kliento jausmai

Prisiminkime seną frazę: „Žmonės pamirš, ką tu jiems sakei, žmonės pamirš, ką padarei, tačiau jie niekada nepamirš, kaip privertei juos jaustis“. Tai yra šūkis, kuriuo šiuolaikiškas verslas turėtų vadovautis, norėdamas įgyti unikalų ryšį su klientu. Šiomis dienomis yra labai svarbu ne tik užtikrinti gerą prekės ar paslaugos kokybę, tačiau ir parodyti ypatingą dėmesį pačiam klientui. Todėl artimas ryšys pasiekiamas būtent per kliento jausmus bei nepamirštamą unikalią vartotojo patirtį.

Maža dovanėlė – daug emocijų

Vienas iš būdų užtikrinti geras kliento emocijas – tai nustebinti jį. Na, pavyzdžiui, galite pridėti prie pirkinio mažą dovanėlę. Tai gali būti šokoladiniai ar mėtiniai saldainiai, o galbūt – užrašų knygelė su logotipu. Šis gestas ne tik bus netikėta staigmena, tačiau tarsi simbolizuos ir padėką, jog pasirinko būtent jūsų įmonę.

Be to, prisiminkite ypatingas šventes. Lygiai taip pat, kaip nepamirštate pasveikinti su gimimo diena savo draugų bei šeimos narių, pasveikinkite šia proga ir ištikimiausius klientus. Išskirtinis dėmesys per gimtadienį jiems sukels pačias gražiausias emocijas.

Šia proga nemažai įmonių savo klientams išsiunčia sveikinimo žinutes telefonu ar elektroniniu paštu. Tačiau nedidelė gimtadienio dovanelė su jūsų įmonės logotipu, tokia kaip USB atmintukas, bei sveikinimas ar atvirutė būtų tikrai netikėta ir išties maloni staigmena. Tai idealus būdas parodyti, jog jums išties rūpi klientai.

Aptarnavimas ir tolimesnis bendravimas

Pirkėjai gali pamėgti jūsų produktą ar paslaugą, tačiau, jei jūsų klientai nesijaučia vertinami ir gerbiami, vargu ar jie užmegs teigiamą emocinį ryšį su jūsų įmone. Draugiškas ir malonus aptarnavimas perkant, kas be ko, yra vienas pagrindinių veiksnių, užtikrinančių pirkėjo pasitenkinimą.

Tačiau svarbiausia, jog jūsų ir kliento bendravimas nepasibaigtų prekės įsigijimu. Įsitikinkite, jog pastarasis liko pilnai patenkintas jūsų teikiama paslauga. Geriausias būdas tai padaryti – paprašyti atsiliepimo apie suteiktas paslaugas. Išsiaiškinkite, kaip pirkėjai jaučiasi, paprašydami šių užpildyti anketą arba paprasčiausiai paskambinkite telefonu ir pasiteiraukite, ar šie patenkinti paslaugomis, ar neturi jokių nusiskundimų. Klientai labai vertina rūpestį, tad išklausykite juos ir parodykite, jog kiekvieno nuomonė yra svarbi.

Nuoširdus rūpinimasis klientu ir jo patirtimi, maži siurprizai ir išskirtinis dėmesys padės sukurti unikalų ryšį. Taip šie liks visiškai patenkinti paslaugomis, o jūs džiaugsitės sėkmingu verslu ir lojaliais, nuolatos sugrįžtančiais, netgi kitiems jus rekomenduojančiais klientais.